FANDOM

Játék Szabályok

Egy tökéletes egér/sajt világban minden játékos illedelmes lenne, és tiszteletteljes másokkal szemben, de kit akarunk átvágni-ez az internet! A Transformice moderátorok mindig a legjobbat hozzák ki magukból, hogy biztosítsák a játékosoknak a lehető legjobb játékélményt, de rátok is támaszkodunk, a játékosokra, hogy segítsetek nekünk elkapni a szabályszegőket. A büntetések a figyelmeztetéstől a végleges kitiltásig terjednek. Tartsd észben, hogy az elmúlt figyelmeztetéseidet, némításaidat és kitiltásaidat bármelyik moderátor megnézheti, és a visszaesők komolyabb büntetést is kaphatnak. Sajnos nem teljesen megvalósítható, hogy listázzunk minden lehetséges szituációt, ami a szabályokba ütközhet. Elképzelhető, hogy egyes ügyek amelyek büntetést vonnak maguk után hiányoznak ebből a listából, de tipikusan először figyelmeztetve leszel mielőtt bármilyen intézkedést végrehajtanánk. Tiszteld az egér társaidat és játssz tisztességesen. Jó szórakozást!

CSALÁS
Csalni / Alternatív felhasználón csalni / Csalásokat kérni / Csalásokat kiadni

A hackelés (más néven 'csalás' egy harmadik fél programjának használata előny szerzés céljából) bármilyen formáját NEM toleráljuk, és VÉGLEGES kitiltást eredményezhet. Szóval gondold meg kétszer mielőtt átrepülsz a szobán mint egy Szuperegér, mert elveszted a felhasználódat! Ne is gondolj arra, hogy egy másik felhasználót használsz csalásra -- mi megtalálunk! Csalások linkelése és/vagy csalások kérése szintén a szabályok ellen van és eredményezhet némítást vagy kitiltást a játékból.

CHAT
Spam / Flood / Caps-lock visszaélés / Hirdetés / Általános otromba viselkedés / Nem megfelelő vagy alantas linkek / Súlyos sértegetés / Alkalmazottak sértegetése / Félrevezető játékosok / Provokáció / Troll témák reklámozása / Idegengyűlölet / Rossz nyelv használata a chatben

Faji, homofób, vallásos, vagy bármilyen más megkülönböztetés nincs tolerálva. Lealacsonyító kifejezések használata, még ha csak tréfából is, nincs megengedve, és némításhoz vagy a játékból való kitiltáshoz vezethet. Ne ossz meg bármilyen helytelen linket vagy bármilyen illegális tartalmat. Csak azokban az weboldalakban bízz meg, ami http://transformice.com/-al kezdődik és a Transformice oldalán belül található. Az EN (angol) közösség két részre van osztva: - Az EN1 az egy nemzetközi közösségként van számon tartva, ami azt jelenti, hogy minden országból játszhatnak itt játékosok. A Moderátorok figyelmeztethetnek vagy némíthatnak játékosokat, akik nem Angolul beszélnek de csak akkor, ha súlyosan zavarják a chatet és van saját közösségük ahová visszamehetnek. Azon játékosok esetén akiknek nincs saját közösségük megkérünk, hogy használd az /ignore (név) parancsot. - Az EN2 csak és kizárólag Angol nyelvű közösség. Azok a játékosok akik az Angoltól eltérő nyelven beszélnek, vissza lesznek irányítva a saját közösségükbe vagy az EN1-be. Kérlek tartsd észben, hogy az EN1 és EN2 közösségeken kívül az Angol nyelven történő beszélgetés figyelmeztetéssel vagy némítással is végződhet.

Emlékezz, kisgyerekek is játsszák ezt a játékot. A nyelv, ami neked természetesnek tűnik, az számukra esetleg nem alkalmas. Ha nem mondanád ki az anyukád előtt, akkor itt sem kellene!

FELHASZNÁLÓK
Adathalászat / Személyzet imitálása / Helytelen nevek

Az adathalászat az a folyamat, amely során megpróbálják átvágni a játékosokat, hogy megadják a személyes információikat (mint például a jelszavukat vagy a telefonszámukat) ezért cserébe pedig sajtot, epret, vagy bármilyen más jutalmat ajánlanak. Bármilyen próbálkozás ezen információk megszerzésére (akár egy külső weboldalt linkelve, moderátornak kiadva magad, vagy szimplán a chatben kérdezve) végleges, a játékból való kitiltást eredményezhet. Annak állítása a chatben, hogy a személyzet tagja vagy, némítást eredményezhet vagy akár a jövőben kitiltást is amennyiben nem törődsz a figyelmeztetéseinkkel. Kérlek, ne hozz létre olyan felhasználókat amelyek a személyzetet hivatottak "megtestesíteni" vagy otromba esetleg támadó nyelvezetet tartalmaz. Ezzel kockáztatod az adott felhasználó elvesztését örökre!

PÁLYÁK
Összeomlást eredményező pályák / Támadó jellegű pályák / Másolt pályák

Kérlek, ne készíts olyan pályákat amelyek nem megfelelőek, támadó jellegűek, vagy más játékosoknak laggot vagy összeomlást okozhat. A legtöbb összeomlást eredményező pálya véletlennek van tekintve és egyszerűen eltávolítják a forgásból; viszont, ha úgy tűnik a pályát szándékosan készítetted (pl. egy láva doboz 20 üllővel) akkor törölve lesz, téged pedig kitilthatnak. A másolt pályákat egyszerűen eltávolítják a forgásból, de ha felfedezzük, hogy ellopod az XML-eket vagy sajátként próbálod eladni mások munkáját, abban az esetben fennáll a veszélye annak, hogy az összes pályád törlésre kerül és felkerülsz a Pálya Legénység "feketelistájára", ami annyit jelent, hogy az összes pályádat törlik és a jövőbeli (eredeti) pályáidat nem veszik figyelembe, ha kitüntetett állapotra nyújtod be.

TOTEM
Támadó jellegű totem / Összeomlást eredményező totem

Ne készíts olyan totemeket amelyek támadó jellegűek, vagy más játékosoknak laggot vagy összeomlást okozhat. Ha szándékosan készítesz támadó jellegű totemet (pl. horogkereszt) vagy összeomlást eredményező totemet (pl. üllő/doboz "istenek"), akkor légy felkészülve a kitiltásra.

KIBÚVÁSOK
Némítás alól kibúvás / Kitiltás alól kibúvás

A kitiltás vagy némítás megkerülése nagyobb büntetéshez vezet. Ha úgy érzed igazságtalanul lettél megbüntetve, akkor az a legjobb, ha felveszed a kapcsolatot egy moderátorral. A leggyorsabb út, hogy elérj minket, az az IRC csatornánkon keresztül történhet (#transformice, #transformicefr).

ROOMKICK
Roomkick visszaélés / Roomkick mint játék

A /ban parancs használatával kidobhatsz egy játékost a szobából egy órára. Segítségével megszabadulhatsz egyes játékosoktól kisebb bűnökért (pl., trollkodás, előnyt adás, glitch visszaélés, szabályszegők a minijáték szobákban). Nem szabad arra használni, hogy minden újonc sámánt vagy szuper jó játékost aki "ellopja" a győzelmet megbüntess, szóval kérlek, használd felelősségteljesen. Körbejárni a szobákat a törzseddel vagy egy csapat játékossal abból a célból, hogy ártatlan játékosokat kitilts, visszaélésnek minősül és a saját kitiltásodhoz vezethet egy moderátortól. A roomkick "lottó" amikor a játékosok viccből egymásnak adnak roomkicket, szintén visszaélésnek számít és szigorúan tilos.

EGYEBEK
Glitch visszaélés / Egy szoba összeomlásának előidézése sámánként / A játékra vonatkozó bizalmas információk kiszivárogtatása vagy megosztása

Kérlek, vedd figyelembe, hogy a glitchek kihasználása nem ajánlott mert tisztességtelen előnyt ad másokkal szemben. A glitchtől függően figyelmeztethet/kitilthat a szobából egy moderátor vagy voteban használatával más játékosok teszik meg ezt. Bizonyos glitch fajták kihasználása eredményezheti az eltávolításodat a minijáték szobákból vagy akár a cheese.formice.com ranglistájáról. Az új glitch fajtákat jelentheted a hibák résznél a fórumon.

Ha szándékosan idézed elő a szoba összeomlását (pl: üllő "istennel"), akkor kidobnak a játékból.

A személyzet tagjai egy kicsivel több dolgot tudnak, mint egy szokásos játékos és talán egy napon hallani fogod egy részét ezeknek az információknak. Ezen típusú információk kiszivárogtatása vagy megosztása tilos.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK

TROLLKODÁS

A trollkodás a játék része. Dühös vagy arra a sámánra, amelyik lezárta a lyukadat? Szórakozott néhány szellem deszkával? Valaki nem követi a minijáték szabályait? Egy pajkos egér folyamatosan elakad? A sámánod épp a barátait lufizta, hogy azok győzzenek? Eközben a moderátorok nem fognak semmit sem tenni a trollkodás ügyében, hiszen az nem ütközik egyetlen szabályba sem, ha viszont ezek a játékosok kezdenek az idegeidre menni, minden jogod megvan votebant adni.

MAGÁN SZOBÁK

Egy magán szoba az magán. Az a te szobád és (majdnem) mindent megtehetsz benne, amit csak akarsz! Nem fogjuk a chatedet moderálni és szabadon adhatsz votebant a nem szívesen látott vendégeknek. Viszont moderálni FOGJUK a szobádat, ha valaki hackel benne, ha észrevesszük, hogy kitiltás lottó folyik, vagy ha több ember a szobából bizonyos játékosokat jelent. Kérlek ne felejtsd, hogy a számozott szobák, minijáték szobák, és a népszerű nem-számozott szobák mint a /room sajt, /room noob stb. NEM tekinthető magán szobának a játékosok mennyisége miatt akik megfordulnak abban a szobában minden nap. Ha nem vagy biztos abban, hogy az adott szoba magán vagy sem, abban az esetben kérdezz meg egy moderátort.

MINIJÁTÉKOK

A moderátorok nem fognak foglalkozni a minijátékok szabályszegőivel (mint például a sámán mögött bujkálókkal a túlélőben) tehát kérlek, ne kérj minket erre. Viszont nyugodtan lépj kapcsolatba velünk, ha a fentebb listázott szabályok közül a játékosok bármelyiket megszegik. Ha panaszod van egy külön minijátékra, akkor kérlek az üzemeltetővel lépj kapcsolatba.

NÉMÍTÁS
Játékosok némítása / Törzs chat némítása / Nyelv szűrő

A /mute és /ignore parancsok segítségével figyelmen kívül hagyhatod egy játékos üzeneteit (akár a suttogásokat is). Lehetetlen ezzel a paranccsal visszaélni, miután az egyetlen személy, akire hatással van, az te vagy. Némítsd el az egész szobát, ha azt szeretnéd! Amennyiben szeretnéd a némítást feloldani, akkor csak újra be kell jelentkezned. A /mt parancs használatával némíthatod a törzs chatet, ha a társaid szemtelenek vagy csak kevesebb spam üzenetet szeretnél. A némítás feloldásához írd be ismét a /mt parancsot. A moderátorok nem fogják moderálni a suttogásaidat és a törzs chatedet, tehát kérlek, használd ki ezeket a hasznos parancsokat. A /filtre parancsot használva ki-be kapcsolhatod a (nem megfelelő) nyelv szűrőt. Kérlek, vedd figyelembe, hogy a szűrő egyszerűen azért van, hogy megvédje a játékosokat a sértegetésektől; a felhasználók sértegetésének még mindig ugyanazok a következményei.

JELSZÓ

SENKIVEL se oszd meg a felhasználódat vagy a jelszavadat, még egy moderátorral sem! Használj egy erős jelszót, ami számokat és betűket is tartalmaz, és gyakran változtasd meg, hogy csökkentsd a feltörés kockázatát. Írd le valahova, szóval nem fogod elfelejteni. Ne felejts egy e-mailt regisztrálni a felhasználódhoz. Ha valaki kitalálja a jelszavad és nincs csatolt e-mail címed, akkor a felhasználódhoz regisztrálhatják a SAJÁT e-mail címüket és bármikor megváltoztathatják a jelszavadat. Ha valaki megkérdezi a jelszavadat, azonnal lépj kapcsolatba egy moderátorral. Ha úgy gondolod, hogy a felhasználód már veszélyben van, kérlek használd a transformice kapcsolatfelvételi űrlapot, amelyet a transformice.com/contact oldalon találsz.

Ebben a szabályzatban bekövetkező változásokat egy moderátor fogja közzétenni, a bejelentések témában . A te felelősséged ennek a témának a rendszeres figyelése a bekövetkezendő változásokért.