FANDOM

A Transformice világában egy egeret kell irányítanod. A játék tartalmat chatet is, így ahhoz, hogy mozogni tudj, fontos, hogy a fókusz ne a chaten legyen, különben a gombok megnyomásával írni kezdesz és nem fog mozogni a karaktered.

  • Megjegyzés: A sámánokra vonatkozó irányítást egy másik szócikkben találod.
Gomb Funkció Megjegyzés
 vagy D Balra futás
 vagy A Jobbra futás
 or W Ugrás
 or S Guggolás
↵ Enter vagy Y A chatre helyezi a fókuszt A chatre helyezi a fókuszt (olyan, mintha odakattintottál volna). Ha ezek után írsz valamit, ↵ Enter-t nyomva el tudod küldeni. Ezek után a kurzor eltűnik, újra oda kell kattintanod ha írni szeretnél.
⇧ Shift+↵ Enter Chat kiterjesztése Kiterjeszti a chatet a kép tetejéig. Ahhoz hogy működjön, a chat nem lehet fóluszban.
Tab ↹ Chat fülek közötti váltás Arra a fülre ugrik, ahol olvasatlan üzeneteid vannak. Ha nincsenek olvasatlan üzeneteid, automatikusan a #Szoba csatornára vált.
E Konfetti dobálása
I Raktár megnyitása A raktárban találod az egyszer használatos tárgyakat (jelmezek, papírrepülő, stb.).
T Törzs chat A chatbe beírt /t paranccsal egyenlő. Csak nyomd meg, írd be az üzenetedet, és ugyanúgy el tudod küldeni. Nagyban megkönnyíti az írást, mivel nem kell a / jelet beírnod és a 6-os gomb után nyúlnod a billentyűzeten.
R Válasz suttogásra Annak tudsz válaszolni, aki utoljára írt neked suttogást.
Spacebar Ha egérként játszol valamelyik hivatalos játékmóddal, a space gombnak a legtöbb esetben nincs funkciója, más esetekben viszont lehet, például:
  • Sámánként átlátszóvá, ezáltal érinthetetlenné tesz tárgyakat
  • Különböző eventek pályáin van valamilyen funkciója
  • Ha a sámántól megkapod a Meep képességet, ezzel használhatod.
  • Különböző Modulokban is van funkciója.
← Backspace Váltogat a chat fülek között A megnyitott chatfülek (pl #szoba, #hungarian) között tudsz vele lépkedni.

Wall Jumping

Teljes cikk: Wall jump

Megjegyzés: a wall jump nem működik jégen és láván, és gumin is csak speciális beállításokkókal.

  • Amikor a fal tőled balra van: ezeket ismételgesd gyorsan: ++ .
  • Amikor a fal tőled balra van: ezeket ismételgesd gyorsan ++ .
  • Amikor beragadsz egy sarokba: Fuss a falnak aztán gyorsan ugorj (nem működik ha egy deszka, doboz, stb. akadályoz meg).

Parancsok

Teljes cikk: Parancsok

A játékban használhatsz különböző parancsokat, amelyek mások számára nem láthatóak. Ezekkel sokfélék lehetnek: átléphetsz másik szobába, válthatsz címet vagy suttoghatsz más egérnek. A parancsok közös jellemzője hogy / jelet kell eléjük írni. A parancsok listájáért lásd a Parancsok szócikket.

Hangulatjelek

Teljes cikk: Hangulatjelek

A hangulatjelek használata mára mindennapossá vált. Ha gyorsabban és könnyebben ki akardo fejezni az érzelmeidet, mintha üzenetet írnál, nyomd meg valamelyik szám gombját a billentyűzeten. A teljes listáért lásd a Hangulatjelek szócikket.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki