FANDOM

Ez a lap az eventekről szól. Te lehet, a Kalandokról akarsz olvasni.

Az eventek (magyarra fordítva 'események') a Transformice történetét 2012 óta színesítik. Időszakos események. Lényegük az ünnepek megünneplése, és ezáltal különleges feladatokat hozzon az egerek életébe. A legtöbb event egy külön pályán zajlott. Ezen a pályán kellett megszereznünk másféle, szokatlan módon a sajtot, vagy elvégeznünk a ránk bízott feladatot.

Az első event egy halloween-i volt, ahol seprűnyélen lovagolva kellett felvennünk a sajtot. Eleinte az eventpályák teljesítésével nem jutottunk érdekesebb jutalomért, de később ez is megvalósult. Így lehetett az event teljesítésével limitált ruhadarabokhoz jutni, ritkán még az eper is szóba jöhetett.

Az eventek az évek során rengeteget fejlődtek. Egy idő után különleges tárgyakat kellett gyűjtenünk, amit átválthattunk nyereményekre, sőt, a csere opció bejövetelével új lehetőségek nyíltak meg, főleg a karácsonyi eventek előtt.

Ha viszont nem sikerült összegyűjteni a tárgyakat, amiket szerettünk volna, az event bezárása után eperért megvásárolhattuk azokat.

Eddigi eventek és jellemzőik

  1. Karácsony: Ez az event decemberben kezdődött és januárban végződött. Előfordult ez event alatt kalendárium is, de legfőbb jellemzője az ajándékgyűjtés.
  2. Karnevál: A Valentin napi event miatt, ez az event februárban volt csak. Két évig jellemezte a konfettiszórás.
  3. Valentin nap: Február második felében volt elérhető, a szerelemre épül, előfordult párizsi randi is.
  4. Húsvét: Egy hónapos kihagyás után, a húsvét március vége felé elkezdődött, és áprilisban befejeződött. Többször is a húsvéti nyuszi történetére alapozták, de legfőképpen a tojásokra.
  5. Horgászás: Ez a nyári event. A legalkalmasabb volt a ruhagyűjtésre. Ezt az eventet jellemezte a legtöbbször a rejtvényfejtés, amit címmel jutalmaztak. Fontos elemei voltak az ereklyék.
  6. Halloween: Október és november eventje. A cukorra alapozták, és ezen nem is változtattak, csak a megszerzésében.
  7. Vissza a suliba: Ez az event 2015-ben jelent meg csak meg, augusztusban, nyár végén. 3 féle pálya volt, mindegyik más feladattal.

Az eventek 2012-től 2015-ig ezt a sorrendet követték és ismételték. Voltak magaspontjai (pl. a 2012-es karácsony, ahol eperre, sőt egy szőrszínre is kézre juthattak az egerek) és mélypontjai, mikor leálltak a ruhaszerzéssel, és csak sajtért voltak megvásárolhatóak. Végül 2016-ban, rögtön az első héten, amikor a karácsonyi még tartott volna, az utolsó event véget ért, és a kalandok leváltották az eventeket.

Érdekességek

  • Az első event halloweeni volt, az utolsó karácsonyi.
  • A vissza a suliba az egyetlen event, ami egyszer jelent meg.
  • A legelső valentin napi event tartalmazta Kupidót, egér formában.
  • Pár event megjelent kaland formájában is, mint például a valentin nap is.
  • Az ereklyék Húsvéti Tojást is tartalmaztak, ilyen volt pl. a Pokémon ereklyecsomag is.
  • Az eventek 2014-től való hűséges követői a kitűzők.
    • Az első kitűzőt a 2014-es karneváli eventen lehetett megszerezni. Sőt! Rögtön kettőt!
  • A vissza a suliba event volt az első, ahol egy NJK-ra kattintva lehetett átváltani dolgainkat.
  • A vissza a suliba trükkös volt! Dolgozatokat kellett gyűjteni, így volt F-es (1) és A+-os (5*) is. Pár dolgot F-es dolgozatért lehetett megvenni, így el kellett rontanod a pályákat!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki