FANDOM

A bolt a 2010. június 19-i frissítéssel lett a játékba téve. A boltban elköltheted a játékban szerzett sajtot és epret (és néhány eventen szerzett egyébb fizetőeszközt pl. tojás, ajándék) különböző, az egeredet diszítő tárgyak vásárlásával. Minden kiegészítőből (bunda, haj, stb.) egyszerre csak egyet viselhetsz. A boltban elköltött sajtok nem csökkentik a már megszerzett sajtjaid számát az adatlapodon. A boltot a

Menu icon.png

'Bolt' menüpontjából érheted el. A tárgyaidat használhatod te magad, vagy elajándékozhatod másnak eperért cserébe.

A boltban vásárlásért különböző címeket kapsz, pl. "Kedves Egér", "Szupersztár". Ha megvetted a 23. tárgyadat, nem kapsz új címet, csupán ★ csillagokat a meglévőkhöz. A legtöbb tárgyat személyre lehet szabni, ez 2000 sajtba, illetve 20 eperbe kerül egy hagyományos, és 4000 sajtba vagy 150 eperbe egy Sámán kiegészítő esetén.

Összesen 20 darab kinézeted lehet, amik segítségével egy kattintással választhatsz a különböző összeállítások között. Ez a funkció közkívánatra, 2013. szeptember 29-én lett hozzáadva a játékhoz, a V1.107-es verzióval.

Old Shop.png

A bolt régi kinézete

Ajándékozás

A játékban kapható kiegészítőket elajándékozhatod más játékosoknak. Ezt azonban nem teheted meg azokkal a tárgyakkal, amiket már megvásároltál magadnak. Az Ajándékozás gombra (az Eper vásárlása gomb mellett) kattintva tudsz ajándékba venni tárgyakat és láthatod, hány eperért tudod elajándékozni az adott tárgyat. Ahhoz, hogy ajándékozhass, legalább 30 óra játékidővel kell rendelkezned és meg kell erősítened az e-mail címedet.

Gyűjtői tárgyak

2015. december 29-én jelent meg a "Gyűjtői" fül a boltban, ahol olyan tárgyak találhatók, amiket csak az adott Event ideje alatt lehet kapni, és az Event után nem lesz elérhető, egészen a következő évi Eventig. A készítők ezzel szándékoztak bizonyos tárgyakat értékesebbé tenni.

A tárgyak árazása a következőképpen alakul: Az első héten sajtért és eperért is meg lehet őket vásárolni, a második héttől viszont csak eperért.

New Shop UI.png

A bolt új kinézete

Érdekességek

  • Nem létezik a 100-as számú 'Fej' tárgy
  • A bukósisak az első tárgy ami személyre szabást kapott, és az egyetlen, amit ingyen személyre lehet szabni.
  • 2011/2012ben megrendezésre került egy "Tervrzd meg a saját tárgyad" névre hallgató verseny, melynek első három helyezettjének tárgyai bekerültek a játékba. Ezek a The Krissim Dragon Hat, az Anglish Bunny Headband és a Holldine Dragon Head Mask.
  • 2013 végétől/2014 elejétől nem lehetett kapni bolti tárgyakat Eventek jutalmául, helyettük egyszer felhasználható tárgyakat (pl jelmezek, szelfibot, tüzijáték, stb.) és kitűzőket vezettek be. Emellett Gyűjtői tárgyakat is lehet venni.
  • Hiába van külön 'Haj' kategória, rengeteg hajstílus található meg a 'Fej' kategóriában, mivel ezeket még az új csoportosítás bevezetése előtt készítették.
  • A V1.227. verió óta a vendégként játszó játékosok is vásárolhatnak a boltban.
  • Rengeteg játékbeli tárgy utalás különböző szubkultúlákra, pl videójátékokra (Minecraft - creeper fej), Vocaloidra (a világoskék haj két copffal Miku frizurája), és különböző animékre és rajzfilmekre (Bleach - Ichigo kardja, One Piece - Luffy kalapja, az Én Kicsi Pónim főszereplőinek frizurái), filmek (Star Wars - fénykard).

Tárgyak listája

A játékban megvásárolható tárgyak teljes listájáért látogasd meg az angol Transformice Wikia weboldalát.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki